Piri Reis İlkokulu 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılına ait öğrenci servis taşıma işini yapacak yüklenicilerin tespitine dair ihale toplantısı 04/09/2024 tarihinde saat 15.00'da okulumuz müdür odasında yapılacaktır. Gerekli belge ve şartname okul idaresinden temin edilecektir. İlan metni ve gerekli şartlar aşağıda belirtilmiştir. İlanen kamuoyuna saygıyla duyurulur.
İLAN
İŞİN ADI: PİRİ REİS İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENCİ SERVİSLERİ İLE TAŞINMASI
İŞİ VERECEK KOMİSYON: PİRİ REİS İLKOKULU TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU
KOMİSYON TOPLANTI TARİHİ: 04.09.2024
TOPLANTI SAATİ: 15.00
TOPLANTI ADRESİ: PİRİ REİS İLKOKULU MÜDÜR ODASI
OKUL SERVİS ARAÇLARI TAŞIMA İŞİNE KATILABİLME ŞARTLARI VE İSTENEN BELGELER
1. Tebligat için adres beyanı, iletişim için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi.
2. Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.
3. Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişinin sicile kaydının olduğu ticaret ve / veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin kayıtlı olduğuna dair belge.
4. Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına; tüzel kişiliklerde taşıtların üçte birinin tüzel kişilik kayıtlı olduğunu gösterir belge.
5. Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporları.
6. Tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri.
7. Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.
8. Tüm belgeler 04/09/2024 Çarşamba günü saat 15:00´a kadar dosya halinde tutanakla komisyona teslim edilecektir.
9. Taşımacıyı Tespit Komisyonu´na teslim edilen hiçbir evrak hiçbir sebeple geri alınamaz.
10. TİP şartnamesi okul müdürlüğünden alınacaktır.